16 Ağustos 2013 Cuma

bi ailem, bi siz kafası.

Arkadaşlarımı O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ. Ölücem. Sürekli "sabah kalktık, kahvaltımızı yaptıığk, oyun oynadııığğk" diye çocuğunu anlatan anneler olur ya. Heh işte. Benim de yeni tanıştığım insanlara sürekli arkadaşlarımı anlatasım var. Zor tutuyorum kendimi. Dün hayatında ne değişti de bu hafta hiç yüzünü göremedim eheheheheh kıps kıps diyen arkadaşımı, sen kalkınca Selen nasıl bi kız? diye sorucam diyen arkadaşımı, tatile giderken otobüste ikram edilecek sallama çaya çok hevesleniyorum içim resmen kıpır kıpır diyeni, hahah bunun adı tavlanmak? diyeni. OĞLUM. ÇOK SEVİYORUM :(

Tuhaflığınızı, eğlencenizi, anlayışınızı, sürekli spontane olarak sokağa çıkıp OHA YİNE ÇOK EĞLENDİK ÇAY BAHÇESİNDE PROGRESSIVE ROCK DİNLEDİK? diye eve geri sürünmemizi çok seviyorum.
Biraz ağlıcam ben.
Öptüm.

2 yorum:

Smiling Skeleton dedi ki...

OF BİZ DE SENİ ÇOK SEVİYORUZ GERİZEKALI! "Böceğin de benim de çok acelemiz vardı, birbirimizi görmemiş gibi davrandık"mış! Ne kafalar AYYY.
Herkes şu an bu yorumumdan ötürü arkadaşlarından nefret etti, tebrikler bana.

O ancuvazda bir elamet geldi ama ne yapayım.

zeytin dedi ki...

HANGİ ARKADAŞIM OLDUĞUNU O KADAR MERAK EDİYORUM Kİ O KADAR OLUR!!! KİMLİĞİNİ AÇIK ET!