13 Ağustos 2013 Salı

444

Günün birinde bir tane kamu spotunda oynamak istiyorum.

15 sene boyunca tadı gidene kadar şekerli sakız çiğnedim.. Günde 7-8 tane sakızı çiğneyip çiğneyip attığım oluyordu.. Carrefour'daki ekonomik Şıpsevdi paketlerini görünce dayanamıyordum.. Ailem durumu farkettiğinde kahroldu, annem her gece çiğneme şu zıkkımı diye ağlıyordu.. Laptobu, cep telefonumu, etiketi üzerinde duran pantolonlarımı satıp sakız alıyordum.. Sonra bir akşam dişim ağrıyınca bu illetten kurtulmaya karar verdim. 8 aydır sakız çiğnemiyorum, ağzımın yorulması geçti, balon yapıp patlatmaktan saçıma yapışan sakızlar artık yok. Mutluyum. Artık rahat uyuyorum.

Siz de bırakın, yapmayın. ÖLÜRSÜNÜZ!!!!!!!!!

Şaka şaka. Ölmezsiniz olm saçmalamayın sakız bu. Ama dişleriniz çürür bak onu diyim.

Hiç yorum yok: