10 Haziran 2013 Pazartesi

update

Blog yazma kanalında tıpa varmış meğer, 1 sene boyunca blogger'a giriş yapmayınca biriken bütün sular boşaldı sanki dün. Şimdi de adeta yazmadan duramıyorum. Yolda yürürken bile blog yazıyorum kafamda. Hayatı hep uçlarda yaşa Selen.

Az evvel 1 sene önce yazdıklarıma baktım da, Melody Gardot Türkiye'ye gelsin demişim. Geliyor. Resmen geliyor. Ama gidecek kimse bulamadım, sürekli Merhaba Melody Gardot dinler misin? diye dolaşıyorum ortalıkta. Bakalım umudum var. Hala duyurmadığım mecralar var, kampanya yapıyorum her yerde.

Sonra HK'ya gittim geldim. Sevdim.

Bahsettiğim oyunları izledim. Sevdim.

Merve Engin'in başka oyunlarını da izledim. Sevdim.

Çok beğendiğim gözlük: Benim oldu.

O şaraplar hala dekor gibi odamda.

Sosyal medya tamlamasına deli gibi alıştım. Günde 3 defa sosyal medya demeden gün benim için tamamlanmış sayılmıyor. Öyle ki gün içinde söyleyemediysem, yatmadan önce 3 kere sosyal medya.sosyal medya.sosyal medya. diyorum ve öyle uyuyorum.

Great Gatsby'i okudum. Sevdim. Filmi 3 boyutlu geldi. Caz çağını anlatan bir filmi asla 3 boyutlu izlemem dedim, gitmedim. Ama gitsem onu da severdim.

Bütün bunların yanısıra hala notalıyım & neşeliyim.
10 Haziran 2013. Hayatımı update ettim.

Hiç yorum yok: