8 Ekim 2010 Cuma

mat mat - türk türk- sos- resim - rehberlik.

İnsan çok küçük şeylerle hayal kırıklığına uğrayabiliyo galiba. Mesela bugün sabahın köründe taksime giderken yağmurun sözlük anlamından uzaklaşıp başka bişeye dönüşmesi benim için hayal kırıklığıydı. İlk kez sabah 9da dinç demeye yakın bi şekilde uyanmıştım, en sevdiğim tişörtümü giymiştim, saçlarımı sevmiştim, gidip güzel bi film izlicektim tek başıma, sonra da yine tek başıma bütün gün istiklalde vakit geçirecektim. Bütün kitapçılara tek tek girip saatler harcıcaktım, yanımdakinin beli ağrıdı diye düşünmeden. Topshopa gidip beğendiğim ama nedense bi ev fiyatına sattıkları için indirimden önce alamayacağım kazağa bakıcaktım. Sıkılırsam akşam 5te peradaki filme de gidecektim. Oturup çay içerken dergi okucaktım. Hayallerim vardı lan! Onun yerine film biter bitmez sırılsıklam olmuş ayaklarım, dar kotun altında ıslanıp kuruyayazdığı için içten içten kaşınmaya başlayan bacaklarım, yoldaki su birikintisinde sörf yapan taksicinin ıslattığı sol kolum -ki en nefret ettiğim şey tek elimin, tek kolumun, tek bacağımın ıslak olmasıdır. Öbürünü de ıslatmadan rahat edemem.- bi de tabi ki uçları ıslak dipleri kuru modeliyle tarz yaratmaktan uzak saçlarım vardı. Son 15 gündür beni şaşırtarak bozulmayan telefonum beni şaşırtmaktan bianda vazgeçerek ebediyete kadar kapandı vs.

Aslında bu yazıya başlarken aklımda bambaşka bi hayal kırıklığı örneği vardı biliyomusun. Nerden nereye gelmişim yine. Herkesin mutlaka bikaç kere yaşadığını düşündüğüm bişey. Hani ilkokulda okullar açılmadan alışveriş yaparsın, bi de aldığın şeylerin yanında iki tane de ders programı çizelgesi verirler, biri çok çok güzel olur, öbürü lc waikiki maymunlu falan olur, çirkindir. Okulun ilk haftası ders programı açıklanır, biri çıkar tahtaya yazar, sen de eve gelince o çok güzel olan ders programı çizelgesine geçirirsin, renkli kalemle özene bezene yazarsın, duvarına panona falan asarsın. Ayrıca o ders programında beden eğitimi hep cuma son iki saattir, herşey mükemmeldir, hayatın yolundadır, işler tıkırındadır. Peki ardından nolur? İki gün sonra mutlaka ama mutlaka o ders programı değişir. Güzel çizelgenin ömrü iki gün sürmüşken, maymunun sarı eşofman giyip ağaçtan muz topladığı çizelge sene boyu duvarında kalır.

Üstelik beden eğitimi pazartesi sabahı, ilk iki derstir.

Hiç yorum yok: