24 Mayıs 2010 Pazartesi

gugıla sürekli tembel hayvan yazıp aratıyorum

-Mantıklı yanılgı diye bişey olduğuna inanıorum. Bende olmayan fakat var olan bişey. Mesela sınavdan çıkarsın, herkes of çok kötüydü herşeyi karıştırdım ya derken sen de oley bu evrende yalnız diilim die düşünürsün. Sonra millet tartışırken anlarsın ki, bilen insanın bişeyi karıştırmasıyla bilmeyeninki hiç aynı olmuyo. Herkes örneğin 1 yerine 1.5 yazdıysa sen 1456.78 yazmışsın. Virgülü falan bile var baya. Utanç duygusunu tanımla deseler ben bunu söylerdim heralde. Senin yanlışının başkalarının yaptığı yanlışın yanında yapayalnız kalması.

-Bugün metrobüsten inerken saçlarımın çok güzel olduğuna o kadar emindim ki. Aynaya vs bakmamıştım ama yolda galiba saçlarım şuanda çok güzel die yürüdüm hep. Saçları mükemmel olan diğer şanslı insanlar gibi umursamaz bi hava takındım kendi kendime. Sonra eve gelip aynaya baktım. Bok gibilerdi. Saç bile diillerdi, adeta ayak başparmağı veya diz kapağıydılar. Sinemada başroldeki kadın oyuncunun çok güzel olduğu bi filmi izlerken, kendini o kadının yerine koyup onun gibi güzel olduğunu sanarak izliyosun da sonra film bitip aynaya baktığında acı gerçekle başbaşa kalıyosun ya, aynı şey işte. Bunu daha önce biriyle konuşmuştuk ama hatırlayamadım.

- Bazen telefona mesaj gelicek gibi televizyon dıdıdıt yapar da mesaj gelmez ya. Ben hep karşıdaki kişi bana bi mesaj yazdı, tam yollıcakken son anda vazgeçip sildi die düşünüyorum bunu.

-Herşeyi başaran, bütün sorumluluklarını yerine getiren, üstüne aldığı bütün işleri kotaran bi insan olamamaktan öyle memnunum ki. Ne tatlıyım gene yapamadım falan diyorum bu gibi anlarda kendime. Kendimi avutuyorum gibi algılanmasın. Bence aksinden daha insancıl, daha sevimli. Aksi robot bence. Benim 10 aldığım dersten 100 alanlar (yakın arkadaşlarım, canlarım hariç, onlar zeki olduklarından öle oldu) robotsunuz.

-Bugün transkript alma işini (6 dakika) hallettiğim için, günün geri kalanını kendime tatil ilan ettim. Yarın da kırtasiyeden milimetrik kağıt alma işini halletsem, bitirme tezi gene 2 gün sonraya kaldı.

Tembelim ben baya.

2 yorum:

Cansu dedi ki...

- Bazen telefona mesaj gelicek gibi televizyon dıdıdıt yapar da mesaj gelmez ya. Ben hep karşıdaki kişi bana bi mesaj yazdı, tam yollıcakken son anda vazgeçip sildi die düşünüyorum bunu.

yalnız değilsin. ı ıh.

zeytin dedi ki...

o mesajları çok merak ediyosun dimi hep:) sonsuza kadar okunamayacak olmaları çok yıkıcı