5 Temmuz 2010 Pazartesi

ben buldum.

Aşk üzerine yazı yazmak çok zor. İstesem de anlatamam, hissettiğimle yazdığım örtüşmez ya da sığlaşır diye korkuyorum. Bu yüzden kendisini fazla rahatsız etmeden yaşamak daha iyi sanırım. Klişelerden çok da hoşlanmayan bi insan olarak, aşkın da, aşk üzerine söylenenlerin de birer klişe olduklarını kabul ediyorum ve nedense kendilerinden en ufak bi rahatsızlığım yok hatta ciddi anlamda hoşlanıyorum. Kıskançlığı da, tartışması da, huzuru da, gülümsemesi de buyursun gelsin, ben onlardan daha derin nefes aldıran başka bi duygu yaşamadım şimdiye kadar. Kan bağın olmadığı halde ve hiç huyun değilken deli gibi arabeskleşip öl dese öleceğin kaç kişi var şu hayatta? Saçma mı? Evet. Klişe mi? Evet. Güzel mi? Mükemmel.

2 yorum:

selce ayhan dedi ki...

Kafamda aşk denince beliren bi an var yazını okuyunca paylaşmak istedim.Bigün sevgilinle oturup film izlerken karnının acıktığını hisseden sevgilinin filmi durdurup bi tabağı sarma ve yoğurtla doldurup yanına geldiinde o mükemmel sarmaları mideye indirmenin verdii mutlulukla yüzünde oluşan gülümseme ifadesinin, bi an çatalı bırakıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamak arasında geçen süredir,o günden beri,bence aşk:)aşk budur ben buldum dedirten an yani:)Ağlamam;yeryüzündeki benden başka kimsenin hiçbi zaman bnm kdr şanslı,bnm o an olduum kdr mutlu olamayacaını farkedip üzülmemdendi belirtiim:)Saçma mı?Saçma:)Komik mi?Komik:)Güzel mi?Mükemmel:):)

zeytin dedi ki...

ne saçma ne komik, sadece mükemmel selç:)