19 Eylül 2013 Perşembe

dizisel saçmalamalar

Yabancı dizilerde izliyoruz. Kızla çocuk telefonda konuşuyorlar, bi muhabbet bişeyler (Hey pekala Josh'ın neden böyle davrandığını ben de anlayamıyorum. Sanırım vaftiz babası da bu konuda böyle düşünüyor. Bu arada corn flakes bitmiş, markete uğramalıyım...) derken çocuk kapı zilinin çalmasıyla çat diye telefonu kapatıveriyor. WTF DOSTUM?? WTF!! İnsan bi görüşürüz der!! Seni sonra arıcam dedikten sonra karşıdakinin tamam demesini bekler. Öptüm der, kib der. Öyle yüzüne telefon kapatılmaz, ne biçim insanlarsınız. Zaten bilgisayarlarınız da çok değişik, biz hiçbir arama portalında bişey ararken ekranda LOADING... yazmıyo, click click sesler çıkmıyo. Hep bi artistlik peşindesiniz.

Bilmiyorum, aklım çok karışık. Dexter bitiyo. Sanırım üzüntüden takıyorum böyle şeylere.
Michael C. Hall'u rüyamda fln görüyorum bazen, kimse kusura bakmasın.
Önü düğmeli tişörtlerini sevdiğim, sinirlenince çok yakışıklısın.

Hiç yorum yok: