28 Kasım 2010 Pazar

hayalkırıklığına düşkırıklığı diyene "merhaba gönül adamı" derim. ama konumuzla bi ilgisi yok.

Milyonlarca duygu çeşitlemesinin içinden en kötüsü hayal kırıklığı olabilir. Yakın zamanda büyük bi hayal kırıklığı yaşamadım ama yer eder, içine saklanır insanın, öyle sinsi bişey. Mesela telefonuna sürekli alışveriş yaptığın, sevdiğin bi mağazadan mesaj gelir İNDİRİM, YÜZDE 80LERE VARAN, KAPIŞIN, KARAMBOL, BU YAPTIĞIMIZ RESMEN ÇILGINLIK! falan diye, mesajı açarsın mutlaka orda yazan şey "*500 tl ve üzeri alışveriş yapana" dır. Noldu? 0.03 saniye içerisinde kafanda beliren bütün planlar suya. Aynı şey cep telefonu tarifelerinde de geçerli tabi, 10 dakkası 1 kuruşa konuşacağını sanıyosun ama öncelikle hattına 30lira yüklemen gerekiyor vs. Sonra sinemada fragmanları izlerken bi aksiyon filminin heyecanına veya bi romantik komedinin romansına kapılıyosun, günbegün tırnak kemiriyosun gelsin diye, gelince de sevgiliyi ikna edip koşa koşa gidiyosun. Aksiyon filmi sezerciğin erol taştan annesini kurtartığı filmden, romans da birbirlerine sırt çevirip yürüyen çiftin aniden dönerek tutkuyla sarılmaları klişesinden hallice çıkıyo (ıssız adam evet, baya bi hayal kırıklığıydı benim için. aşk acısı desen çektim, nostaljik şarkılar desen bayılırım ama o film benim içimdeki duygusala ulaşamadı, üzgünüm).

Çok sevdiğim biriyle ters düşmek, sevgilimle bian için anlaşamamak vs değil bende hayal kırıklığı yaratan. Çünkü konuşurum anlaşırım, hallederim o tip olayları gibime geliyo. Ama lütfen söyleyin, mükemmel gözüken bi pastanın tadı deterjanlı sünger gibiyse veya çok hoş olduğunu düşündüğüm biri ağzını açtığı ilk anda "şarZım bittii ay çok tiSkindiiim felaan kuşumm" diyorsa, ben ne yapabilirim ki bu konuda?

4 yorum:

Persephone dedi ki...

kahrol murphy diyoruz böyle anlarda.

zeytin dedi ki...

ve kahrolsun şarja şarz demek. dayanamadım söyledim:)

Persephone dedi ki...

ben onu artık görmezden geliyorum, yoksa bildiğin sinirleniyorum. :P dediğin gibi, sevebileceğini düşündüğün birinin ağzından çıkan o şarz kelimesi resmen dönüm noktası oluyor. :P

zeytin dedi ki...

tiksinmek kelimesinin tiskinmek olarak söylenmesi de ironik. tiskinç daha tiksinç çünkü.