11 Kasım 2014 Salı

sağa sola.

Günler uzunken yine iyiydi de, kışın işten eve gelip yemek yedikten sonra hemen yatma saati gelmesine ne diyorsunuz? Mesela şu an ben bu satırları yazarken saat 22:09 ve ben duş almak için saniye saniye geç kalıyorum. Ayrıca eğer vücudumuzdaki mikroplar hapşırarak dışarı atılıyor ve bu şekilde bedenimizdeki nesilleri tükeniyorsa, ben bugün bu sezonun tüm griplerini hapşırarak attım sayılır. Öteki türlüyse, sıkıntı var.

Sevgilim kalabalıkta efendi efendi otursa da, yalnızken en az benim kadar çok konuşuyor. Bunu da kimse bilmez. Hatta bugün telefonda karşılıklı olarak birbirimizi dinlemeden birşeyler anlatmamız sonucunda "AZ SUS DA BEN KONUŞAYIM" dedi. Çok güldüm. Çocuğun resmen konuşma isteği birikmiş, patladı. Bazen de "hayır öyle değil, şöyle" şeklinde tartışırken dayanamayıp "AYYY NASIL DA SÖYLEDİĞİN HERŞEY YANLIŞ" diye feryat ediyor. Seviyorum. Her "Gazinodayım şu an" diyişinde yaptığım "Emel Sayın orda mı?" esprisine terbiyeli terbiyeli gülüp "Bu espriyi 45. yapışın Selencim.." demediği için de ayrıca beğeniyorum kendisini. Tatlı ve düşünceli bir kimse, bu konuda beni rencide etmedi henüz.

Toplantıdaysam ESNİYORUM. NET. Toplantı konusunun sıkıcılığından falan değil, bedensel bir ihtiyaç olarak toplantılarda esniyorum. Kendimi alamadığım oluyor. Gözlerimden yaşlar geliyor. Gerçekten küçümsemeyin, allah kimseye böyle dert vermesin. İlacı falan varsa tavsiye edin, çenemi kasmaktan kaslarım ağrıdı.

Bence kim ne derse desin Mindy Kaling'in farklı bir hoşluğu / güzelliği var. Şimdi kendisini tanımayıp Google görsellerden aratacak olan kişiler için peşinen söyleyeyim, düşündüğünüz güzellik kalıplarına uymayan bir tipi olabilir ama gerçekten de komplekssiz oluşu bir insanı çekici kılmaya yetiyormuş. (Bu arada komplekssiz olmakla, kompleks yaptığı konuyla SÜREKLİ dalga geçerek "Bakın ne kadar da barışığım kendimle" imajı vermeyi karıştırmayalım. İkincisi ciddi anlamda irrite edici olabiliyor.)

Son olarak bir ömür Cuma gününü bekleyerek geçer mi? diye kendi kendime soruyorum. O işe bi çare bulmak lazım.
Bunu bi düşünün.

Hiç yorum yok: